Coverstory: Loverock natural for kids speelt in op een gezonde huid voor kinderen

Dieke van Groningen januari 4, 2019 Geen reacties
Loverock-bath-shower-range
C

Coverstory: Loverock natural for kids speelt in op een gezonde huid voor kinderen

Echte schoonheid zit van binnen, dat is wat we graag onze kinderen meegeven. Ondanks deze schoonheid van binnen, willen we er toch allemaal mooi uitzien van buiten. Niet voor niets is de wereld van huidverzorging in verandering. Van botox en fillers enerzijds tot natuurlijke pure cosmetica anderzijds. Alles om ervoor te zorgen dat we mooi oud worden óf sterker nog niet ouder worden. De hele verzorgingsbranche is gericht op het mooi ouder worden, terwijl alle beschadigen aan de huid beginnen in de kindertijd. Daarom is er Loverock! Een puur natuurlijk Nederlands merk dat zich richt op de optimale bescherming van de kinderhuid in alle weersomstandigheden.

Het vakblad De Beautysalon stond onlangs uitgebreid stil bij huidverzorging voor kinderen, want dat mooi oud worden eigenlijk al in de kindertijd begint weten maar weinig mensen.  Dat komt omdat kinderen meer buiten spelen, vaker in bad gaan en überhaupt al een drogere en kwetsbaardere huid hebben in vergelijking met volwassenen. Gek genoeg zijn ze in de beautybranche elke dag bezig met beschadigingen uit het verleden te herstellen, terwijl we er veel hadden kunnen voorkomen.

Loverock-bath-shower-range

Vijf tot tien jaar geleden waren er niet of nauwelijks natuurlijke producten voor kinderen te vinden. In de vier jaar dat Loverock op de Nederlandse en Belgische markt verkrijgbaar is, is het assortiment van vijf uitgegroeid naar tien producten. Daardoor genieten steeds meer kinderen én hun ouders van deze no-nonsense producten. Het merk blijft groeien en steeds meer ouders ontdekken  de kwaliteitsproducten van Loverock.
Loverock geeft niet alleen om haar kids, van klein naar groot, juist ook om het milieu. Daarom zijn we dit jaar druk bezig geweest alle verpakking aan te passen.  Want des te minder verpakking, des te beter. We wilden graag minder, duurzamer en betere verpakkingen. Daarnaast was het meteen een mooi moment om Loverock meer kleur te geven. Nu heeft elk product naast zijn naam ook een eigen kleur. Dit verzoek kwam vanuit de ouders, zodat kinderen die niet kunnen lezen toch het juiste product nemen. Het belangrijkste in het traject was dat de kwaliteit van de producten gewaarborgd blijft en dat mensen zich wel blijven herkennen in het merk. Dat we hier bij Loverock super trots zijn op het duurzame en frisse eindresultaat, mag wel duidelijk zijn.
Loverock-coverstory-Beautysalon
Benieuwd naar het volledige artikel? Lees het snel op de website van de Beautysalon

Lots-of-Love

Dieke van Groningen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *